zondag 2 mei 2010

Mijn weblog

En ook ik begin met een weblog. Loop er al heel lang mee. Maar het kwam er maar niet van.
Vanavond een kaartje gemaakt en die show ik nu hier. Ik ben nog niet zo heel erg lang bezig
met het inkleuren met stempelafdrukjes. Maar verslavend vindt ik het wel.
Wel ben ik al jarenlang aan het freubelen. Voornamelijk scrappen. Samen met een vriendin
ben ik een aantal jaren geleden workshops gaan geven maar daar zijn we een poos geleden
mee gestopt. Er kwamen geen mensen meer. Daar zat ik met al mijn spullen! Toen heb ik maar
bedacht dat ik ook wel dingen voor andere mensen kon scrappen. En zo is mijn website ontstaan:
http://www.scrappingmarianne.nl
De site is nog in opbouw. Maar het begin staat er op. Hier biedt ik o.a. ook mijn kaarten te koop aan.

De kaarten die ik maak zijn merendeel ingekleurd met potloden. Aanstaande dinsdag ga ik mijn eerste workshop inkleuren met markers volgen. Ben erg benieuwd!!!! Natuurlijk zal ik mijn maaksels hier tonen.

groetjes, Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten